Kapcsolat felvétel: történhet telefonon, vagy E-mail-ben.
Helyszíni kiszállás: erre akkor van szükség, ha a munkát nem lehet pontosan megbeszélni, csak helyszíni bejárással, felméréssel.
Árajánlat: sok esetben azonnal tudunk árat mondani –akár telefonon keresztül is- és létrejön az üzlet, de van, amikor a felmérés után árajánlat formájában tudatjuk az ügyféllel.
Szerződéskötés: amennyiben szükséges.
A klíma beszerzése: az ügyfél által kiválasztott berendezést megvásároljuk és leszállítjuk. A legtöbb esetben a szállítás napja egyben a szerelés napja is.
A berendezés regisztrációja: a megvásárolt klímaberendezést az ügyfélnek nem kell regisztrálni! A Nemzeti Klímavédelmi Hatóságnál ezt elvégezzük az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően.
A készülék felszerelése: a megadott időpontban, az F-gáz vizsgával rendelkező kolléga felszereli a készüléket a már megbeszéltek szerint és beüzemeli.
Karbantartás: nagyon fontos, hogy a berendezés rendszeresen karban legyen tartva. A szerelés és beüzemelés után Karbantartási Szerződést kötünk az ügyféllel. A karbantartási szerződésben rögzítjük a karbantartás időszakosságát és hosszát a garancia idő alatt. A Fázom-Klíma Bt. csak a rendszeresen karbantartott klímákra tudja vállalni a garanciát.